• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 30 شهریور 1398
کد مطلب : 79714
+
-

تجهیز ۳۹ خانه ورزش روستایی در بوشهر

تجهیز ۳۹ خانه ورزش روستایی در بوشهر

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در اعزام کاروان تجهیز ۳۹ خانه ورزش روستایی استان بوشهر گفت: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان توسعه فضاهای ورزش روستایی به‌ویژه بانوان در 2 سال گذشته بوده است.

 به گزارش تسنیم، «احمد بهروزیان‌فرد» در آیین اعزام کاروان تجهیز خانه‌های ورزش روستایی استان بوشهر با تأکید بر ترویج فرهنگ ورزشی و تحقق مطالبات ورزشکاران در روستاها اظهار کرد: با ایجاد خانه‌های روستایی، ورزش همگانی در همه سطوح جامعه به‌ویژه قشر زنان روستایی ترویج می‌یابد. 

وی با بیان این‌که ‌اکنون بیش از 64 خانه روستایی در استان تجهیز شده است عنوان کرد: با تجهیز این 39 خانه‌ ورزش روستایی، شمار خانه‌های روستایی استان به 103 خانه ورزشی افزایش یافت. مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به این‌که برای تجهیز 39 خانه ورزش روستایی 320 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است ادامه داد: این تجهیزات شامل میز تنیس، راکت، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، تشک تاتامی و لباس ورزشی است. بهروزیان‌فرد بیان کرد: در هفته تربیت بدنی و ورزش نیز 40 خانه ورزش روستایی تجهیز می‌شود. 

رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر در این آیین گفت: تاکنون بیش از 64 خانه ورزش روستایی استان تجهیز شده ‌است که با تجهیز این 39 خانه ورزش روستایی 103 خانه استان تکمیل و تا هفته تربیت بدنی و ورزش نیز 50 خانه ورزش روستایی تکمیل و تجهیز می‌شود. 

«سعید اسماعیلی» عنوان کرد: این تجهیزات از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون ورزش روستایی خریداری شده‌اند. وی افزود: تا پایان امسال بیش از 250 خانه ورزش روستایی استان تجهیز می‌شود و رشد قابل توجهی در توسعه فضاهای ورزشی استان بوشهر شاهد خواهیم بود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید